TECHNOLOGY FOR BUSINESS
Regis3

Com millorar l’atenció al client i la productivitat del teu restaurant

Per evitar que els clients hagin d’esperar en un restaurant per tenir taula es van inventar els avisadors. L’objectiu és acabar, de forma ràpida, amb la generació de soroll al local i reduir les llargues cues, aconseguint millorar la satisfacció del client, la qualitat del servei i la imatge de la marca. El sistema afavoreix un augment en la rotació de taules, millora la productivitat del personal i, en conseqüència, contribueix a augmentar el volum de facturació. Regis3 i IGT Microelectronics presenten un sistema d’avisadors de clients CONCORD que no requereix de cap mena d’instal·lació, fàcil de posar en marxa i d’utilitzar.

Així mateix, Regis3 disposa d’un sistema d’avisadors de cambrers per radiofreqüència, ideal per a grans espais com terrasses, salons i menjadors, on els professionals han de recórrer gran distàncies. El xef crida al cambrer perquè reculli la seva comanda, sense aixecar la veu ni haver d’utilitzar timbres, evitant les esperes, els plats freds i les passejades innecessàries. El pack avisador millora l’atenció al client, l’ambient a la sala, la rotació de les taules i la productivitat del negoci.

Per a més informació, contacteu amb Regis3 Tel. 936653205 info@regis3.es

logo

avisador_cliente_grandeServercall-255x300

 

email